Lidlova inicijativa za smanjenje plastike
22. јула 2021.
Lidl Srbija ukinula je jednokratne zaštitne poklopce od plastike sa svih pakovanja Pilos proizvoda kiselog mleka, pavlake i milerama od 400 grama, čime će na godišnjem nivou smanjiti upotrebu plastike za oko 12 tona.
Ovo je još jedna inicijativa kojom Lidl nastavlja da unapređuje poslovanje u odnosu prema resursima, posebno plastici i opravdava svoje ime savremenog diskonta.
-Nakon što smo početkom juna izlistali plastične kese za kupovinu iz ponude u celoj Srbiji, ukidanje plastičnih poklopaca dela ponude Pilos proizvoda je još jedan od načina na koji možemo pozitivno utičemo na životnu sredinu. Procenili smo da je upotreba i korist od ovih poklopaca nesrazmerno manja u odnosu na resurse koji se potroše za njihovu izradu, kao i uticaja koji imaju na okolinu. Imajući u vidu koliko ovakve male promene mogu da imaju velike rezultate, verujemo da će nas potrošači podržati u ovoj i narednim inicijativama za smanjenje plastike, jer samo sa njima možemo da napravimo značajnije promene, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.
Više o ovoj temi pročitajte ovde.
Izvor: Lidl Srbija