Lidlova inicijativa za smanjenje plastike

22. јула 2021.

Lidl Srbija ukinula je jednokratne zaštitne poklopce od plastike sa svih pakovanja Pilos proizvoda kiselog mleka, pavlake i milerama od 400 grama, čime će na godišnjem nivou smanjiti upotrebu plastike za oko 12 tona.

EKONEC klub čitalaca…

EKONEC klub čitalaca…

Ovo je još jedna inicijativa kojom Lidl nastavlja da unapređuje poslovanje u odnosu prema resursima, posebno plastici i opravdava svoje ime savremenog diskonta.

-Nakon što smo početkom juna izlistali plastične kese za kupovinu iz ponude u celoj Srbiji, ukidanje plastičnih poklopaca dela ponude Pilos proizvoda je još jedan od načina na koji možemo pozitivno utičemo na životnu sredinu. Procenili smo da je upotreba i korist od ovih poklopaca nesrazmerno manja u odnosu na resurse koji se potroše za njihovu izradu, kao i uticaja koji imaju na okolinu. Imajući u vidu koliko ovakve male promene mogu da imaju velike rezultate, verujemo da će nas potrošači podržati u ovoj i narednim inicijativama za smanjenje plastike, jer samo sa njima možemo da napravimo značajnije promene, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.
Više o ovoj temi pročitajte ovde.
Izvor: Lidl Srbija

Milisav Pajević

EKONEC klub čitalaca…

Impresum izdavača

Постави коментар